پادشاه ممالک خطیم/صفحه مشق ما قلمرو ماست
پادشاه ممالک خطیم/صفحه مشق ما قلمرو ماست
موضوعات وبلاگ : هنری/حقوقی/روابط عمومی/طنز و حکایات عبرت آموز
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 27 بهمن 1389برچسب:, توسط محمد قنواتی |

پنجمین جشنواره استانی غمستان نی (کتابت اسماالله و ائمه معصومین علیه السلام با یاد عاشورا) همزمان با سالروز اربعین حسینی در فرهنگسرای فردوسی ماهشهر و با حضور حدود 60 نفر از خوشنویسان مطرح استان خوزستان از شهرهای اهواز ، آبادان ، خرمشهر ، ماهشهر ، بهبهان ، ایذه و .... برگزار گردید.

در این جشنواره شرکت کنندگان در کارگاهی یکروزه اقدام به کتابت اسماالله و ائمه معصومین همراه با احادیث ائمه اطهار در خصوص واقعه عاشورا و همچنین اشعاری که در این زمینه سروده شده بود نمودند.

در مراسم اختتامیه این جشنواره که در بعدازظهر همان روز در سالن اجتماعات فرهنگسرای فردوسی ماهشهر با حضور منوچهر حیاتی معاون فرماندار شهرستان ماهشهر ، قنواتی بخشدار مرکزی شهرستان ماهشهر ، عزیز حیدری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ماهشهر و علی حسین ولیپور رئیس انجمن خوشنویسان شهرستان ماهشهر برگزار شد، از سوی هیئت داوران 12 اثر در رشته های مختلف نستعلیق ، شکسته نستعلیق ، نسخ ، ثلث و نقاشیخط بعنوان آثار برتر انتخاب شدند که اثر محمد قنواتی در رشته چلیپای نستعلیق یکی از آثار برگزیده این جشنواره بود که توانست لوح تقدیر و هدیه ویژه آن جشنواره را از آن خود کند.
 
شایان ذکر است داوران این جشنواره استادان برجسته کشور در رشته خوشنویسی از تهران(استاد محمدعلی مرزی و استاد ابراهیم غفاری یقین) بودند.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: